.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریز مبالغ دریافتی و قراردادهای مربیان و بازیکنان پرسپولیس + جدول کامل

ایسنا: بحث قراردادهای بازیکنان پرسپولیس از ابتدای این فصل و همزمان با آغاز مشکلات مالی به یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران تبدیل شده بود تا جایی که بازیکنان این تیم برای نخستین بار در سال‌های اخیر دو بار دست به اعتصاب زدند و حتی پیش از بازی حساس مقابل استقلال حاضر به تمرین نشدند.

با این حال اعتصاب بازیکنان پرسپولیس جواب نداد و مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجا بود. پس از رفتن رویانیان که پیشکسوتان پرسپولیس بارها به نحوه قرارداد بستن او با بازیکنان ایراد گرفته بودند، علی پروین با انگیزه زیاد روی کار آمد و با اطمینان از رفع مشکلات مالی پرسپولیس سخن می‌گفت.

بلافاصله پس رفتن رویانیان بحث بدهی‌های پرسپولیس جدی‌تر از همیشه مطرح شد. صحبت از بدهی 70-60 میلیاردی بود. رویانیان می‌گفت بدهی من تنها 5 میلیارد است و باقی این مبلغ به مدیران قبلی مربوط است. با دیدن این مقدار بدهی دوستان پروین هم که به او قول کمک داده بودند، میدان را ترک کردند و پرسپولیس ماند و پروین. هر روز مشکلات مالی بیشتر می‌شد تا جایی که بازیکنان پرسپولیس در اظهاراتی نادر مدعی شدند حتی پول خرید آجیل شب عید را هم ندارند. پروین هم که چاره‌ای پیدا نمی‌کرد می‌گفت شرمنده بازیکنان است و حتی نمی‌تواند سر تمرین برود و با آنها رو دررو شود.

در این میان اظهارات بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود. یک بازیکن می‌گفت 50 میلیون وام گرفته و بازیکن دیگری می‌گفت از سایر دوستانش در پرسپولیس و تیم‌های دیگر چندین میلیون قرض گرفته است. البته قصد این مطلب ایجاد تشکیک در اظهارات بازیکنان پرسپولیس نیست اما باید پرسید چرا وقتی میزان درآمد و اعتبارات باشگاه به طور قطعی مشخص نیست قراردادهایی با این مبالغ بالا با بازیکنان بسته می‌شود.

ایسنا برای روشن شدن این پرونده و اطلاع افکار عمومی فهرست مبالغ پرداختی به اعضای تیم پرسپولیس و رقم قراردادهایشان را منتشر می‌کند. لازم به ذکر است که در این لیست شماره حساب اعضای تیم هم درج شده بود که ایسنا برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مسئله‌ای این شماره حساب‌ها را از لیست حذف کرد.

نکته جالب در این فهرست این است که فقط قرارداد چند نفر از جمله علی دایی، محمد پنجعلی و دو پزشک پرسپولیس به همراه حسین ماهینی، پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد کمندانی با قراردادی که به سازمان لیگ ارائه شده یکی بوده است.

همچنین مبلغ کل قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی بر اساس ستون اول که رقم ارسالی به سازمان لیگ بوده 14 میلیارد و 235 میلیون است در حالی که در ستون بعدی که رقم قراردادها در باشگاه را نشان می‌دهد جمع کل 17 میلیارد و 377 میلیون و 500 هزار تومان است.

نکته دیگر اینکه بعضی بازیکنان پرسپولیس بیشتر از مبلغ قرارداد خود پول گرفته‌اند و در حال حاضر به باشگاه بدهکار هستند!

همچنین در توضیحات این سند که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

مبلغ 320 میلیون تومان به آقای دایی بر اساس حکم کمیته انضباطی که در محاسبات منظور نشده است. طبق اعلام آقای شیرینی یک دستگاه اتومبیل به ارزش 300 میلیون تومان به آقای رضا حقیقی تحویل گردیده که در محاسبات منظور نشده است. مبالغ قرارداد آقایان پولادی، ماهینی و رضا حقیقی بر اساس اعلامیه سازمان لیگ تنطیم شده است. مبلغ 200 میلیون تومان مربوط به مازاد سقف قرارداد آقای محمد نوری است که در محاسبات منظور نشده است.

 

Picture 031 ریز مبالغ دریافتی و قراردادهای مربیان و بازیکنان پرسپولیس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی 19 فروردين 1393
واقعادر مملکت عدالت رعایت می شود چرا این گونه متن ها را تو سایت می زنید میخواهید دل دردمندی را بدرد بیارین ؟ راستی یارانه را هم به این مبالغ اضافه می کردین
نا شناس 19 فروردين 1393
حالا هی تلویزیون تبلیغ میکنه که ازدریافت یارانه انصراف بدین.ایناروادم میبینه مخش سوت میکشه من بدبخت اگه 200سال کارکنم نمیتونم یه مبلغ جزئی پس اندازکنم اونوقت پول مملکت ببین کجاهاکه داده نمیشه....................................................................
نا شناس 19 فروردين 1393
چقدرسرمایه این مملکت خرج این آدمهای بی سروپا میشه اونوقت یک کارمندویاکارگربدبخت به خاطرعدم توانایی درپرداخت اجاره منزل وسایرهزینه ها پیش کس وناکس وخانواده اش شرمنده است.عدالت یعنی چی؟آخه توپ لگدزدن و...مربی وبازیکن خارجی میخوادکه اینهمه بایدپول به جیب اونها بریزین؟ متاسفانه بسیاری ازآدمها - که بعضی ها الفبای زندگی کردن وآداب اجتماعی راهم نمی دانندودرزندگی هم شایدیک صفحه کتاب نخوانده وحرفهای خوب کسی راهم نمی شنوندوهمه چیزراهم به سخره میگیرند- ساعتها وقت صرف تماشای فوتبال داخلی وخارجی میکنند.وزشت تراینکه اسامی حرامزاده های خارجی راهم مثل بلبل یادمیگیرندولی ...افسوس به فرمایش خداوندسبحان :اکثرهم لایفهمون واکثرهم لایعقلون اند.
صادقی 19 فروردين 1393
این دوستان هم وطن یارانه می گیرند ؟
ب 19 فروردين 1393
نه خداییش اگه پول شخصی آقایان بود اونوقت به این آقای دهنوی 100میلیون پول می دادند آخه کجای دهنوی یک میلیارد می ارزه
ای خدا پول بیت الماله یکی بیاد جواب بده
به من کارمند بدبخت میان 18ساعت اضافه کاری می دن میگن بودجه نداریم
بعنی واقعا انصافه
داود 19 فروردين 1393
خیلی این فوتبالیستها پررو هستن حاضرم در برنامه نود همین حرفارو بزنم براحتی میگن دویست میلیون پول تو جیبیه.باورکنین اگه این پولها رو درخدمت ورزشهای انفرادی یا در خدمت زیرسازی فوتبال کشور قراربدن! نه بازیکن پول مسلک!انصافا ببینید چه رشد ورزشی داریم.فوتبال باید همانند ورزشهای دیگه باتعصب ورزشکاری توام باشه .اصلا این نسل فوتبال ازبین بره چه مشکلی پیش میاد پنج سال فوتبال اینجوری نداشته باشیم درعوض هم رشد ورزشی سایر رشته ها رو شاهدیم و همچنین نسل جدیدی با رقابت جدی از بازیکنان فنی و با تعصب روی کار میان درواقع میدونیم چندسال دیگه یه فوتبال قابل فهم داریم.انتظارات فوتبالیستها هم کاهش پیذا میکنه باتشکر(داود م)
سید علی 19 فروردين 1393
من پزشک و استاد تمام وقت دانشگاه هستم (مطب شخصی ندارم). جمع دریافتی من با 10 سال سابقه و مسوولیت اجرایی، سالی حدود 30 میلیون است. اکثرا که پرداخت هایمان تا 18 ماه عقب می افتد، اصلا رویمان نمی شود سوال کنیم که مثلا کارانه (حق ویزیت بیماران بیمارستان) را کی می دهید؟ کارمندی دارم که زیر دستم کار می کند.لیسانس است و از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر کار می کند. ماهی 600هزارتومان حقوق می گیرد. یعنی با عیدی و پرداختی های دیگر کمتر از 8 میلیون در سال.بسیار هم با ادب و وظیفه شناس است.
حال این آدم های کم سواد و پر رو، وقتی حتی10پاس پشت سر هم نمی توانند به هم بدهند (این دفعه دقت کنید). کنترل اولیه توپ را بلد نیستند. خیلی از آنها توانایی عبور از یک مصاف یک به یک را ندارند، از همین بیت المالی که ما حقوق می گیریم، چند صد میلیون در سال می گیرند و هنوز طلبکارند. یعنی معادل 30 سال کار من و 100 سال کار کارمند مرا در هر سال می گیرند و تازه، بی ادبی هم می کنند
یاسر 20 فروردين 1393
مردم عزیز از دریافت یارانه انصراف بدن تا مبالغ قرارداد توپ لگدزنهای کشور در بیاد.!!!!!!!!!!
بدبختی ما یکی دوتا نیست!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.